مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 10:562017-05-30دانش

ای کاش آقای سید حسن خمینی حداقل یکبار اساسنامه دانشگاه آزاد را مطالعه می کرد!


رییس نهاد رهبری در دانشگاهها در خصوص اظهار نظر سید حسن خمینی گفت:ای کاش آقای سید حسن خمینی حداقل یکبار اساسنامه دانشگاه آزاد را مطالعه می کرد! - اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید حجت الاسلام محمدیان رییس نهاد رهبری در دانشگاهها در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به این سوال که روز گذشته آقای سید حسن خمینی در نامه ای خطاب به آقای روحانی روند عزل ریاست سابق دانشگاه آزاد را غیرقانونی دانسته اند گفت: جلسه ای که منجر به عزل رییس دانشگاه آزاد و معرفی سرپرست موقت برای این دانشگاه بود از معدود جلساتی بود که با حضور تمامی اعضاء هیات امناء و از جمله شخص آقای سید حسن تشکیل شده بود و با رفتن دو وزیر محترم که به دلیل همزمانی جلسه با هیات دولت نتوانستند تا آخر جلسه حضور داشته باشند، هیچ خللی در نصاب قانونی جلسه پیش نیامد.

وقتی برای استعفای آقای میرزاده رای گیری شد، هفت نفر از نه نفر اعضای هیات امنا حضور داشتند و آقایان سید حسن خمینی و حمید میرزاده رای ندادند و پنج نفر دیگر رای دادند.

آقای سید حسن اعتراض کردند که شما فقط برای استفعاء رای گیری کردید ولی برای عزل رییس دانشگاه در صورتی که استعفا نداد رای گیری به عمل نیامد! جناب آقای ولایتی بلافاصله برای عزل رییس دانشگاه در صورتی که استعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ای کاش آقای سید حسن خمینی حداقل یکبار اساسنامه دانشگاه آزاد را مطالعه می کرد!

ای کاش آقای سید حسن خمینی حداقل یکبار اساسنامه دانشگاه آزاد را مطالعه می کرد!