مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 11:562017-05-30سياسي

هشدار «شغلی» عسکراولادی به دولت دوازدهم


اسدالله عسکراولادی در نشست انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گفت: اگر دولت نتواند نیاز شغلی 5 تا 6 میلیون نفر از این افراد را مهیا کند با چالش بزرگتری مواجه خواهد شد و بی شک سال 96 سال سختی برای دولتمردان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو"، دومین نشست تخصصی از سلسله نشست های شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی ؛تولید اشتغال از سوی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و با حضور رییس اتاق بازرگانی ایران و چین و جمعی از دانشجویان مقطع دکتری مدیریت رسانه دانشگاه آزاداسلامی واحد دماوند برگزارشد.

در این نشست؛ اسدالله عسکراولادی رییس اتاق بازرگانی اتاق و چین به دلایل نامگذاری سالهای اخیر با این نام از سوی مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری در شعار سال 92مساله اقتصاد مقاومتی را مطرح و در سال 93 موضع فرهنگ و توسعه و در سال 94 مساله همدلی و همزبانی و همچنین در سال 95 اقدام و عمل را به آن اضافه کردند.

وی افزود: توجه به موضوع اقتصاد و اقتصاد مقاومتی نشان می دهد که این مساله از جمله دغدغه های معظم له است اما هنوز این مهم در بدنه دولت جانیفتاده است که اگر چنین شده بود در حال حاضر شرایط متفاوت تربود.

عسکراولادی با اشاره به اقدامات دولت دراین زمینه وهمچنین انتخاب معاون اول رییس جمهور به عنوان رییس ستاد اقتصاد مقاومتی در کشور تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «شغلی» عسکراولادی به دولت دوازدهم

هشدار «شغلی» عسکراولادی به دولت دوازدهم