مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 15:252017-05-30سياسي

صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر رشت تایید شد


صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر رشت توسط هیات های اجرایی و نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان رشت تایید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت با صدور اطلاعیه ای از تایید صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر رشت توسط هیات های اجرایی و نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان رشت خبرداد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: در اجرای ماده 70 و 71 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و با عنایت به اتمام فرآیند رسیدگی به شکایات و مراحل مقرر در جلسات مشترک از قبیل انطباق آرای شکات از طریق تطبیق صورتجلسات شعبه و سامانه جامع انتخابات و بازگشایی و بازشماری تعدادی از صندوق های اخذ رای شعب که با حضور تمامی اعضای هیات های اجرایی و نظارت بر پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان رشت انجام گردید، در نتیجه از صحت برگزاری انتخابات فوق اطمینان حاصل نموده و متفقا و مشترکا صحت برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان را مورد تایید قرار دادند.

بدین وسیله به اطلاع عموم اهالی حوزه انتخابیه شهر رشت بخش مرکزی شهرستان رشت می رساند که صحت انتخابات در این حوزه انتخابیه مورد تأیید قرار گرفت و در نتیجه افراد نامبرده زیر : آقای احمدرمضانپورنرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر رشت تایید شد

صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر رشت تایید شد