مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1396 ساعت 00:462017-05-30دانش

هراس از آغاز زنگ حساب در دانشگاه آزاد


مصاحبه دیروز کیهان با رییس هیئت موسس دانشگاه آزاد بازتاب فراوانی داشت و دانشجویان، اساتید دانشگاه و نمایندگان مجلس نیز با ابراز خرسندی از این مسیر بر لزوم حسابرسی مستقل از این مجموعه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، اوایل اردیبهشت بود که خبر عزل رییس سابق دانشگاه آزاد منتشر شد.

رسانه ها نوشته بودند: ساعاتی پیش اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی نشست فوق العاده ای برگزار کرده و در آن نشست تصمیم گرفتند حمید میرزاده رییس این دانشگاه را با اکثریت آرا برکنار کرده و علی محمد نوریان را به عنوان سرپرست موقت دانشگاه آزاد برگزیدند.

اما آن روزها این خبر خیلی مورد توجه قرار نگرفت تا اینکه پس از گذشت بیش از یک ماه انتشار یک نامه دوباره آن خبر را داغ کرد.

نامه ای که سیدحسن خمینی به رییس جمهور نوشت و در آن درخواستش را این گونه مطرح کرد: به نظر اینجانب روند عزل برادرمان جناب آقای میرزاده از وجاهت قانونی برخوردار نیست و حداقل آن است که شبهه غیرقانونی بودن آن بسیار قوی است.

هم چنین نصب سرپرست نیز بدون رای گیری در هیئت امنا بوده است.

ورود حضرتعالی در مسئله حتما مفید و راهگشا خواهد بود .

اما چرا پس از گذشت یک ماه سیدحسن خمینی طی یک نامه درخواستی غیرقانونی را از رییس جمهور مطرح می کند؟ آیا واقعا آن چنان که وی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس از آغاز زنگ حساب در دانشگاه آزاد

هراس از آغاز زنگ حساب در دانشگاه آزاد