مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1396 ساعت 15:412017-06-03سياسي

معرفی ویژه برنامه های شبکه مستند در 14 و 15 خرداد


امام ما، روایتی از ملاقات در مداربسته، پدر پسر گلوله، عیسای خمینی، جغرافیای انقلاب، همیشه محرمانه، سرآغاز نهضت و ایرانشهر مستندهای ویژه شبکه مستند برای روزهای 14 و 15 خرداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس"، شبکه مستند به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین 15 خرداد ویژه برنامه هایی را در نظر گرفته است.

* شجرنامه امام خمینی (ره) روی آنتن شبکه مستند مستند امام ما شنبه 13 خرداد روی آنتن می رود و به طور مختصر شجره نامه حضرت امام خمینی (ره) را مرور می کند و بعد از مقدمه ای درباره ایام کودکی و نوجوانی وی، به دوران تحصیل و کسب علم و همچنین تدریس ایشان در قم می پردازد.

این مستند در ادامه به تاثیر نقش امام در افکار و آراء آیت الله بروجردی اشاره می کند و مبارزاتی را که این دو عالم بزرگوار، علیه رژیم پهلوی انجام دادند به تصویر می کشد؛ قیام 15 خرداد سال 42 نیز بخش پایانی این مستند است.

علی دوانی، غلامعلی رجایی، حجت الاسلام جلالی خمینی، سید حمید روحانی و شیخ عراقچی همدانی، از جمله افرادی هستند که در این مستند در خصوص امام راحل (ره) صحبت می کنند.

امام ما ساعت 21:30 پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ویژه برنامه های شبکه مستند در 14 و 15 خرداد

معرفی ویژه برنامه های شبکه مستند در 14 و 15 خرداد