مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1396 ساعت 11:112017-06-05دانش

نحوه انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته


داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی و مجاز بودن، باید در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش برای انتخاب رشته اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 سه شنبه 16 خردادماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید برای تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

داوطلبان برای تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته ابتدا باید دفترچه راهنما و اطلاعیه سازمان سنجش را مطالعه کرده و در مهلت تعیین شده برای تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

داوطلبان دانشگاه آزاد نیز باید در زمانی که از سوی این دانشگاه تعیین می شوند، به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد مراجعه کرده و از آن طریق برای انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اقدام کننند.

داوطلبان در زمان انتخاب رشته باید توجه کنند که اگر خطایی در تکمیل فرم انتخاب رشته رخ داد، باید آن خطا رفع شود، زیرا در غیر این صورت انتخاب رشته داوطلب کامل نشده است و سیستم به داوطلب رسید 15 رقمی نمی دهد.

داوطلبان قبل از اقدام به انتخاب رشته باید کدرشته محل های انتخابی خود را به ترتیب علاقه در دفترچه راهنما درج کنند و سپس فرم انتخاب رشته را تکمیل کنند تا خطای کمتری برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته

نحوه انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته