مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1396 ساعت 14:302017-06-05دانش

تقویت و تامین زیرساخت های علمی و تجهیز آزمایشگاه ها


تقویت و تامین زیرساخت های علمی و تجهیز آزمایشگاه ها را از دیگر اقدامات وزارت علوم بیان کرد وگفت: 10مرکز آزمایشگاه مرکزی منطقه ای با اعتباری در قالب بودجه ریالی و ارزی پیش بینی شده است تا آزمایشگاه ها تجهیز شوند.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تقویت و تامین زیرساخت های علمی و تجهیز آزمایشگاه ها را از دیگر اقدامات وزارت علوم بیان کرد وگفت: 10مرکز آزمایشگاه مرکزی منطقه ای با اعتباری در قالب بودجه ریالی و ارزی پیش بینی شده است تا آزمایشگاه ها تجهیز شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد فرهادی در جمع خبرنگاران در کاشان از جمله برنامه های دولت تدبیر و امید در آموزش عالی را پیگیری و هماهنگی جهت تسهیل پذیرش و جذب دانشجویان خارجی در کشور بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت موجود در دانشگاه ها اقداماتی در قالب انعقاد تفاهم نامه با کشورهای خارجی و هماهنگی های لازم با وزارت خانه های کشور و امور خارجه و سایر ارگان های مربوطه انجام شده تا پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه های کشور تسهیل شود.

دکترفرهادی به پذیرش حدود 5 هزار دانشجوی خارجی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با جذب این تعداد دانشجوی خارجی مجموع آن ها به 52 هزار دانشجو می رسد که در مقاطع تحصیلی مختلف از کارشناسی تا دکتری در دانشگاه های کشور پذیرفته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت و تامین زیرساخت های علمی و تجهیز آزمایشگاه ها

تقویت و تامین زیرساخت های علمی و تجهیز آزمایشگاه ها