مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1396 ساعت 08:562017-06-06دانش

در گفت وگو با فارس مطرح شد آنچه باید درباره انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد بدانید


داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد از 21 خرداد ماه می توانند برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

- آنچه باید درباره انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد بدانید داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد از 21 خرداد ماه می توانند برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

حسین توکلی مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه "، با بیان اینکه نتیجه اولیه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 از ساعت 19 روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، گفت: آن دسته از داوطلبان که مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی هستند باید بر اساس اطلاعیه ای که در این زمینه به همراه نتایج آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است برای انتخاب صد کدرشته محل از میان کدرشته محل های تحصیلی خود یا کدرشته های امتحانی مجاز اقدام کنند که مهلت انتخاب رشته از روز یکشنبه 21 خرداد تا ساعت 24 پنج شنبه 25 خرداد است.

وی افزود: داوطلبان در مهلت تعیین شده می توانند برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در پایان ثبت نام اولیه توسط سیستم به داوطلب داده شده است برای ثبت کدرشته محل های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند که پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس مطرح شد آنچه باید درباره انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد بدانید

در گفت وگو با فارس مطرح شد آنچه باید درباره انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد بدانید