مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1396 ساعت 12:402017-06-06فرهنگي

چهارمین جشنواره تئاتر معلولین کویر در خراسان جنوبی برگزار می شود


چهارمین جشنواره تئاترمعلولین کویر با حضور استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، سیستان و بلوجستان و سمنان برگزار می شود.

- مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: چهارمین جشنواره تئاترمعلولین کویر با حضور استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، سیستان و بلوجستان و سمنان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، علی عرب نژاد صبح امروز (16 خرداد ماه) در جلسه رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره تئاتر معلولین کویر با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه ای تأتر معلولین با حضور استان های شرق کشور، گفت: نمایش توانمندی معلولین، ایجاد اعتماد به نفس و حرکت به سمت توانمندسازی، بازتوانی و تغییر در فرهنگ عمومی در راستای توانمندی این افراد از جمله اهداف این جشنواره است.

وی با تاکید بر همکاری تمام دستگاه های اجرایی در راستای برگزاری این جشنواره، افزود: تقسیم بندی برای برگزاری این جشنواره انجام شده و امیدواریم با همکاری همه دستگاه ها فعالیت خوبی را در استان انجام دهیم و خدمات خوبی به افراد شرکت کننده ارائه شود تا هرکدام از افراد شرکت کننده سفیر فرهنگی برای استان ما باشند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی افزود: بهزیستی به عنوان مسئول برگزاری این جشنواره است و همه دستگاه ها باید احساس مسئولیت کنند تا بتوانیم کار خوب در حد توان و آبرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره تئاتر معلولین کویر در خراسان جنوبی برگزار می شود

چهارمین جشنواره تئاتر معلولین کویر در خراسان جنوبی برگزار می شود