مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1396 ساعت 13:502017-06-06سياسي

توسعه فرهنگ، در گرو تغییر نگاه به نوع هزینه کرد اعتبارات فرهنگی است


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه اگر می خواهیم شاهد ارتقای شاخص های فرهنگی باشیم، باید نگرش هزینه ای نسبت به این بخش تغییر یابد، - گفت: توسعه فرهنگ، در گرو تغییر نگاه به نوع هزینه کرد اعتبارات فرهنگی است.

فریبا باقری باغان در گفت و گو با ایسنا منطقه خراسان شمالی، سرانه فرهنگی خراسان شمالی در سطح استانی و ملی را ناچیز خواند و اظهار کرد: در جلسه شورای برنامه ریزی ضمن تاکید بر کمبود بودجه فرهنگی و اجتماعی استان، پیشنهاد افزایش اعتبارات این بخش به استاندار و اعضای شورا ارائه شد و خوشبختانه با موافقت و قول مساعد همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: قول مساعد استاندار در زمینه نگاه متفاوت به افزایش بودجه های فرهنگی، خبر خوبی در جهت ارتقای برنامه های این بخش است و دفتر اجتماعی استانداری نیز به صورت جد موضوع کمبود اعتبارات بخش فرهنگ و هنر را پیگیر است.

باقری از پیشنهادات مهم غرفه داران در بازدید از یازدهمین نمایشگاه تخصصی قرآن کریم را، افزایش نگارخانه ها در سطح استان به ویژه در بجنورد ذکر کرد و افزود: با توجه به پتانسیل خراسان شمالی به ویژه بجنورد و وجود هنرمندان بومی در این بخش، باید اداره کل اوقاف با همت و همکاری خیرین ورود یابد تا نگارخانه ها فعال تر عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فرهنگ، در گرو تغییر نگاه به نوع هزینه کرد اعتبارات فرهنگی است

توسعه فرهنگ، در گرو تغییر نگاه به نوع هزینه کرد اعتبارات فرهنگی است