مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1396 ساعت 17:252017-06-06سياسي

165 مورد انحراف وزارت کار از بودجه سال 94


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ازاستماع گزارش دیوان محاسبات در مورد تفریغ بودجه سال 94 وزارت کار ، خبر داد و گفت که طبق این گزارش وزارت کار 165 مورد انحراف از اجرای بودجه در سال 94 داشته است.

- محمد نعیم امینی فرد در گفت وگو با ایسنا در خصوص جلسه امروز کمیسیون بهداشت ، گفت: با وجودی که استماع گزارش دیوان محاسبات درباره گزارش تفریغ بودجه 94 وزارت کار و سازمان های وابسته در دستور کار کمیسیون قرار داشت اما مسئولان این وزارت خانه عنوان کردند که به دلیل در اختیار نداشتن گزارش جوابی برای کمیسیون ندارند .

قرار شد این دستگاه جوابیه ای را به هیأت رییسه کمیسیون ارائه کند تا مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته وی، طبق گزارش تفریغ بودجه وزارت کار ، 165 مورد انحراف در اجرای بودجه داشته است که به صورت دقیق تر بعد از ارائه جوابیه وزارت کار می توان در مورد آن نظر داد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت همچنین با اشاره به حضور سه نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای بررسی موضوع لایف به معنای زندگی با مدیکالیزیشن گفت: این مفهوم بدان معنا است که باید برخی مسائل به شکل پزشکی و اجتماعی دیده شود، بدان معنا بسیاری از بیماران را می توان با درمان های جایگزین پوشش داد و هزینه های تحمیل شده بر نظام سلامت را کاهش داد؛ موضوعی که با حرکت سمت سیستم ارجاع و درمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

165 مورد انحراف وزارت کار از بودجه سال 94

165 مورد انحراف وزارت کار از بودجه سال 94