مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1396 ساعت 09:452017-06-08ورزشي

رنجبر: هدفم کسب جایگاه خوب در بازی های پاراآسیایی اندونزی در رشته کامپوند است


نایب قهرمان بازی های پارالمپیک ریو پس از تغییر رشته از ریکرو به کامپوند گفت : تمام تلاشم بر این است که در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکاراتای اندونزی خود را در رشته کامپوند مطرح کنم.

- ابراهیم رنجبر در گفت وگو با ایسنا، درباره حضورش در رشته کامپوند، اظهار کرد: مدت سه ماه است که این رشته را آغاز کرده ام و از آغاز سال جدید تاکنون در اردوهای تیم ملی رشته ریکرو شرکت نکرده ام.

البته چون هدفم رشته کامپوند است، سعی خواهم کرد در این اسلحه نیز خود را به شرایط آمادگی بالایی برسانم تا همان طور که در رشته ریکرو از سال 2006 تا به الان خود را مطرح کردم در کامپوند نیز به عنوان یکی از بهترین کمانداران شناخته شوم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه عاملی سبب شد بعد از سال ها فعالیت در رشته ریکرو به دنبال تغییر رشته باشد و موفقیت خود را در رشته کامپوند چگونه ارزیابی می کند؟ خاطر نشان کرد: هر کدام از این اسلحه ها سختی کار خود را دارد و از نظر تکنیک متفاوت از یکدیگر هستند.

این طور نیست که اگر کسی در ریکرو موفق است، حتما در کامپوند نیز موفق شود.

من به خاطر علاقه ای که به رشته کامپوند داشتم بعد از سال ها فعالیت در رشته ریکرو سعی کردم وارد رشته کامپوند شوم تا جایگاه خود را در این رشته نیز مورد ارزیابی قرار دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنجبر: هدفم کسب جایگاه خوب در بازی های پاراآسیایی اندونزی در رشته کامپوند است

رنجبر: هدفم کسب جایگاه خوب در بازی های پاراآسیایی اندونزی در رشته کامپوند است