مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1396 ساعت 01:312017-06-09دانش

مروری بر سیر تغییر و تحولات مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی فسادستیزی در دانشگاه آزاد


علی اکبر ولایتی رییس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد در نخستین نشست خبری خود در بهمن 1395 به دغدغه ها درباره این دانشگاه واکنش نشان داد و گفت امور مالی و محاسباتی دانشگاه آزاد باید شفاف بوده و هیچ نقطه ابهامی نداشته باشد - مروری بر سیر تغییر و تحولات مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامیفسادستیزی در دانشگاه آزاد علی اکبر ولایتی رییس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد در نخستین نشست خبری خود در بهمن 1395 به دغدغه ها درباره این دانشگاه واکنش نشان داد و گفت "امور مالی و محاسباتی دانشگاه آزاد باید شفاف بوده و هیچ نقطه ابهامی نداشته باشد" فوت ناگهانی آقای هاشمی رفسنجانی در در اردوگاه اصلاح طلبان و اعتدالیون دارای آثار و تبعاتی بود که جبران آن به ظاهر با مشکلاتی روبرو است.

از جمله این موارد می توان به انتخاب آقای ولایتی به عنوان جایگزین آقای هاشمی اشاره کرد که در سی ام دی ماه 1395 با حکم رهبری صورت پذیرفت.

هرچند نسبت نزدیکی بین وی و هاشمی وجود داشت اما این جابجایی، تغییرات جدی در دانشگاه آزاد را به همراه داشت که پیش از این قابل پیش بینی نبود! دانشگاه آزاد اسلامی از اوایل دهه شصت کار خود را آغاز کرد.

اولین رییس این دانشگاه عبدالله جعفرعلی جاسبی بود که دوران طولانی مدت ریاست وی در دانشگاه انتقادات زیادی درباره نحوه مدیریت و گردش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر سیر تغییر و تحولات مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی فسادستیزی در دانشگاه آزاد

مروری بر سیر تغییر و تحولات مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی فسادستیزی در دانشگاه آزاد