مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1396 ساعت 11:052017-06-11حوادث

1.5هکتار از نهالستان های سوزنی برگ بهشهر طعمه حریق شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهشهر گفت: در حادثه آتش سوزی نهالستان سوزنی برگ و سازیل واقع در ضلع شمال شرقی تالاب لپو زاغمرز مساحتی بالغ بر یک و نیم هکتار در آتش سوخت.

- علی باقری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ظهر 20خردادماه پس از اطلاع خبر آتش سوزی در نهالستان دست کاشت سوزنی برگ واقع در ضلع شمال شرقی تالاب لپو زاغمرز، بلافاصله نیروهای آتش نشانی بهشهر و بندر امیرآباد، یگان حفاظت منابع طبیعی بهشهر به محل حادثه اعزام شدند و همچنین فرمانداری بهشهر و مردم زاغمرز همکاری بسیار خوبی برای مهار آتش انجام دادند.

وی با بیان اینکه عملیات اطفای حریق از ساعت 13 آغاز شد و در ساعت 17 خاتمه یافت، افزود: در این آتش سوزی مساحتی بالغ بر یک و نیم هکتار از پوشش نهالستان دست کاشت سوزنی برگ و سازیل ها واقع در ضلع شمال شرقی تالاب لپو زاغمرز شهرستان بهشهر طعمه حریق شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهشهر خاطرنشان کرد: این آتش سوزی بخشی به صورت سطحی و بخشی به تنه درختان آسیب وارد کرده است.

باقری علت این آتش سوزی را عامل انسانی و عمدی دانست و افزود: متاسفانه باوجود ماه مبارک رمضان برخی از روزه خواران برای طبخ غذا، در این منطقه آتش روشن کرده اما آتش را به صورت کامل خاموش نکردند و با توجه به گرمای هوا، وزش باد و پوشش قالب سازیل در منطقه، آتش س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.5هکتار از نهالستان های سوزنی برگ بهشهر طعمه حریق شد

1.5هکتار از نهالستان های سوزنی برگ بهشهر طعمه حریق شد