مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1396 ساعت 06:552017-06-12دانش

آنچه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ارشد باید بدانند


انتخاب رشته داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی و آزمون ورود به دانشگاه آزاد اسلامی امسال به صورت مجزا صورت می گیرد، - به این صورت که داوطلبان مجاز شده در آزمون سراسری می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و داوطلبانی که تمایل به انتخاب یکی از رشته های دانشگاه آزاد اسلامی را دارند نیز می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.

azmoon.

org نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به انتخاب رشته آزمون ارشد 96 اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعداد 878 هزار و 253 داوطلب ثبت نام کننده در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی 96 صبح و بعد ازظهر روزهای پنج شنبه 7 و جمعه 8 اردیبهشت در 132 کد رشته امتحانی در 68 شهرستان و 185 حوزه امتحانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد 430 هزار و 491 نفر زن و مابقی مرد بودند.

همچنین از تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون فوق تعداد 71 هزار و 725 داوطلب نیز علاقه مندی خود را برای شرکت در آزمون کد رشته امتحانی دوم نیز اعلام کرده اند که از این تعداد 32 هزار و 549 نفر زن و مابقی مرد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ارشد باید بدانند

آنچه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ارشد باید بدانند