مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 ساعت 11:112017-06-14سياسي

اسداللهی در گفت وگو با فارس: حدود 20 درصد احکام بودجه 94 در دستگاه ها محقق نشده است


جانشین معاون نظارت مجلس از محقق نشدن 15 تا 20 درصد احکام و عملکرد ناقص 30 درصدی دستگاه های اجرایی در بودجه سال 94 خبر داد.

- غلامرضا اسداللهی جانشین معاون نظارت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی "، در مورد تدوین گزارش عملکرد ناظرین شوراهای ملی و استانی در مجامع از سوی این معاونت گفت: این گزارش پس از نهایی شدن تقدیم رییس و نمایندگان مجلس خواهد شد.

وی گزارش میزان تحقق بودجه 94 را بخش دیگری از برنامه جاری معاونت وزارت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این گزارش درباره مواردی است که در منابع و یا عمکرد تحقق پیدا نکرده است.

اسداللهی در این باره گفت: موارد عدم تحقق شناسایی شده است و به صورت جزییات نامه های آن با امضای رییس مجلس به دستگاه های اجرایی در حال ارسال است.

وی افزود: در این نامه ها از دستگاه ها توضیح می خواهیم که چرا بر طبق موارد مصرح در بودجه 94 عمل نکردند، از جمله به عنوان مثال درمورد تسهیلات بانکی و یا وام ازدواج و .

اسداللهی تصریح کرد: پس از پاسخ دستگاه ها به نامه های معاونت نظارت مجلس، در مواردی که تخلف برای ما محرز شود، با دستگاه قضایی مکاتبه خواهیم کرد.

جانشین معاون نظارت مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: طبق گزارش ما چیزی حدود 15 تا 20 درصد احکام بودجه سال 94 محقق نشده است یعنی اصلاً عملکردی را شاهد نبوده و حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسداللهی در گفت وگو با فارس: حدود 20 درصد احکام بودجه 94 در دستگاه ها محقق نشده است

اسداللهی در گفت وگو با فارس: حدود 20 درصد احکام بودجه 94 در دستگاه ها محقق نشده است