مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1396 ساعت 10:052017-06-17سياسي

کارخانه ماه گلاب بخش لاله زار شهرستان بردسیر افتتاح شد


کارخانه ماه گلاب بخش لاله زار شهرستان بردسیر با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و استاندار کرمان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسنعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز شنبه به اتفاق استاندار کرمان با سفر به بخش لاله زار شهرستان بردسیر، کارخانه ماه گلاب را بااعتباری بالغ بر 40 میلیاردریال سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح کرد.

حسن پور، نماینده مردم شهرستان بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در این آیین با اشاره به قدمت بالای بخش لاله زار و اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغالزایی، گفت: مرحوم صنعتی و همسرش در جهت اشتغالزایی در منطقه نسبت به کاشت گل محمدی و توسعه آن در این بخش اقدام نمودند.

وی افزود: افتتاح کارخانه های گلاب گیری در بخش لاله زار از خام فروشی محصول گل محمدی براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری از منطقه جلوگیری و دست دلالان را کوتاه کرد و محصول به طور مستقیم به بازار می رسد.

حسن پور وجود سردار سرافراز اسلام علیرضا رزم حسینی را در منصب استانداری کرمان، را موجبات رونق و توسعه استان دانست که خودش را وقف توسعه استان نموده است و یادآورشد: کلنگ کارخانه ماه گلاب طی یکسال گذشته توسط استاندار کرمان به زمین خورد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه ماه گلاب بخش لاله زار شهرستان بردسیر افتتاح شد

کارخانه ماه گلاب بخش لاله زار شهرستان بردسیر افتتاح شد