مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1396 ساعت 10:102017-06-17اقتصادي

کلنگ زنی قطعه اول محور «لاله زار- سرزه - شیرینک» به طول 5 کیلومتر


شیرینک به طول 5 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال کلنگ زنی شد و امید می رود طی یکسال آینده به بهره برداری برسد.

- کلنگ زنی قطعه اول محور لاله زار- سرزه - شیرینک به طول 5 کیلومتر قطعه اول محور لاله زار- سرزه - شیرینک به طول 5 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال کلنگ زنی شد و امید می رود طی یکسال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه سفر یکروزه معاون پارلمانی رییس جمهور و استاندار کرمان به بخش لاله زار شهرستان بردسیر قطعه اول محور لاله زار- سرزه - شیرینک به طول 5 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال کلنگ زنی شد و امید می رود طی یکسال آینده به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است که 4 هزار و 600 کیلومتر راه روستایی در استان کرمان آسفالت شده و کمتر از 800 کیلومتر باقی مانده است که با اتمام آن، به طور کامل راه های روستایی، روستاهای بالای خانوار استان آسفالت خواهد شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین به اتفاق استاندار کرمان از واحدهای تولیدی خانگی گلاب گیری با شعار "هر خانه، یک کارخانه" که برای راه اندازی از تسهیلات 30 میلیونی صندوق کارآفرینی امید استفاده کرده اند، بازدید کرد.

دیدار و گفتگو با آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برنامه پایانی سفر یکروزه حسنعلی امیری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی قطعه اول محور «لاله زار- سرزه - شیرینک» به طول 5 کیلومتر

کلنگ زنی قطعه اول محور «لاله زار- سرزه - شیرینک» به طول 5 کیلومتر