مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1396 ساعت 10:252017-06-17سياسي

امروز وظیفه ای مهمتر از اشتغالزایی نداریم


در دوران مختلف و متناسب با نیاز جامعه، افراد به طریقی با نثار جان و اموالشان مجاهدت کردند و امروز نیز وظیفه ای مهمتر از اشتغالزایی نداریم.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: در دوران مختلف و متناسب با نیاز جامعه، افراد به طریقی با نثار جان و اموالشان مجاهدت کردند و امروز نیز وظیفه ای مهمتر از اشتغالزایی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حسنعلی امیری در مراسم افتتاح کارخانه ماه گلاب لاله زار بردسیر با قدردانی از استاندار کرمان به منظور حمایت از کارآفرینی و سرمایه گذاری در استان اظهار کرد: رزم حسینی در دوران دفاع مقدس یکی از مجاهدان عرصه جهاد و شهادت بود که امروز نیز با پذیرش مسئولیت استانداری، منشاء خدمات زیاد و برجسته ای در استان مستعد و زرخیز کرمان شده است.

وی در ادامه افزود: بیکاری یکی از مهمترین مسائل و معضلات کشور است و ایجاد اشتغال براساس سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، یکی از مهمترین برنامه های دولت یازدهم بوده است.

امیری لازمه داشتن کشوری آزاد برای دست یافتن به آرمان های بلند انقلاب اسلامی و تحقق اهداف مقام معظم رهبری را ایجاد اشتغال عنوان و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مهمترین برنامه های دولت و مطالبه جدی مقام معظم رهبری از دولتمردان است که حقیقتا بدون مشارکت مردم امکان پذیر نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز وظیفه ای مهمتر از اشتغالزایی نداریم

امروز وظیفه ای مهمتر از اشتغالزایی نداریم