مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 14:052017-06-24اقتصادي

دستورالعمل قیمت گذاری خدمات ترجمه مکتوب در سال جدید


انجمن صنفی مترجمان شهر تهران از ابلاغ دستورالعمل جدید قیمت گذاری خدمات ترجمه ی مکتوب (غیررسمی) و افزایش 15 درصدی آن در سال 1396خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق خبر رسیده، انجمن صنفی مترجمان شهر تهران به عنوان تنها نهاد صنفی این حوزه (تحت مجوز وزارت تعاوان، کار و رفاه اجتماعی) در راستای احقاق حقوق حقه مترجمان و نیز با عنایت به مفاد مندرج در اساسنامه خود با توجه به کارشناسی های صورت گرفته سال گذشته دستورالعمل قیمت گذاری خدمات ترجمه مکتوب را ابلاغ کرد.

تعرفه ی رسمی دستمزد مترجمان حاصل بررسی های فنی و گردآوری تجارب کارگروه نرخ گذاری انجمن صنفی مترجمان متشکل از نمایندگان جامعه ترجمه می باشد که از این طریق ارزش کارشناسانه یافته و منبعی برای تعیین دستمزد آثار مترجمان در بازار ترجمه شده است.

وفق بند 2 از ماده 4 اساسنامه انجمن، تدوین استانداردهای ملی در حوزه ی صنعت ترجمه از قبیل نظام رتبه بندی مترجمان، استاندارد ملی نقد ترجمه، استاندارد قیمت گذاری ترجمه متون غیررسمی در شهر تهران، استاندارد ارزشیابی کیفی ترجمه و سایر موارد با بهره گیری از مبانی علمی و دانش بنیان، تعیین دستمزد مترجمان از وظایف این انجمن می باشد.

ایـن تعرفـه در جهـت پشـتیبانی از حقوق صنفـی مترجمان و تعریف حــدود وظایــف و خدمــات آن ها تدویـن شـده اسـت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل قیمت گذاری خدمات ترجمه مکتوب در سال جدید

دستورالعمل قیمت گذاری خدمات ترجمه مکتوب در سال جدید