مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 08:502017-06-25سياسي

8 پیشنهاد برای تضمین موفقیت دولت دوازدهم


دکتر حسن روحانی و دولت یازدهم با وجود موفقیت های فراوان در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ویژه پیروزی تاریخی «برجام» با مشکلات عدیده ای مواجه بودند که به جز مخالفت ها و بحران سازی های بیرونی، - دکتر حسن روحانی و دولت یازدهم با وجود موفقیت های فراوان در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ویژه پیروزی تاریخی برجام با مشکلات عدیده ای مواجه بودند که به جز مخالفت ها و بحران سازی های بیرونی، شامل چالش های درونی دولت نیز می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید میرزاده با این مقدمه در شرق نوشت: با توجه به اثر این چالش های درونی که کمتر از بحران سازی های مخالفان نیست، دولت دوازدهم می تواند با شناسایی دلایل و غالب شدن نگاهی نو و رویکردهای تازه بر تبعات آنها غلبه کند.

چالش ها و پیشنهادها: 1- دولت یازدهم یکپارچگی و یکنواختی برای اثربخشی و هم افزایی لازم را نداشت و گاهی مشاهده می شد اعضای دولت علیه یکدیگر اعلامیه می دادند یا مصاحبه می کردند.

پیشنهاد می شود دکتر روحانی، رییس جمهوری محترم با انتخاب افراد قوی، امین و مأموریت پذیر و طرفدار برنامه ها و اندیشه های رییس جمهور و با اخذ میثاق نامه کاری از همکاران خود با قاطعیت و جدیت و بدون رودربایستی، خواستار اجرای بی کم وکاست برنامه های خود از ایشان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 پیشنهاد برای تضمین موفقیت دولت دوازدهم

8 پیشنهاد برای تضمین موفقیت دولت دوازدهم