مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1396 ساعت 13:352017-06-30دانش

خواسته دکتر ولایتی یک خواسته قانونی برای احقاق حق دانشگاه آزاد است


عضو هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیان اینکه مسئولان از به کارگیری استانداردهای دوگانه در تصویب رشته های دانشگاه آزاد، موسسات غیر انتفاعی و پیام نور بپرهیزند، - گفت: خواسته دکتر ولایتی یک خواسته قانونی برای احقاق حق دانشگاه آزاد است.

دکتر حمید میرزاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در بخشی از بدنه میانی وزارت علوم نگاه چندان مثبتی نسبت به دانشگاه های غیرانتفاعی یا پیام نور که نسبت به دانشگاه آزاد از حداقل امکانات و اساتید بی بهره بودند، وجود ندارد که این مساله همواره برای دانشگاه آزاد موجب دردسر بود.

عضو هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: من با دکتر ولایتی در خصوص مدیریت دانشگاه آزاد اختلاف نظر حقوقی داشتم اما این موضوع دشمنی نبود بلکه اختلاف نظر حقوقی در چارچوب اساسنامه بود که برخی از افراد که معزولان من بودند فرصت را مخصوصا بعد از فوت آیت الله هاشمی مناسب دیدند و به جوسازی پرداختند و دکتر ولایتی را که تا حدود 20 فروردین 96 از من حمایت می کردند نسبت به بنده بدبین کردند و بنا به اعلان اتهامات ثابت نشده، شد آنچه شد! وی ادامه داد: با این وجود و به رغم کم لطفی ایشان بخودم، اما این مساله باعث نمی شود که من به دکتر ولایتی حق ندهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته دکتر ولایتی یک خواسته قانونی برای احقاق حق دانشگاه آزاد است

خواسته دکتر ولایتی یک خواسته قانونی برای احقاق حق دانشگاه آزاد است