مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1396 ساعت 08:052017-07-01اقتصادي

وجود 25 هزار شغل در بخش صنعت و معدن سیستان و بلوچستان


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوجستان در حال حاضر استان صنعتی نیست اما در حال پیش روی به سمت صنعتی شده است و هم اکنون 25 هزار شغل در بخش صنعت وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نادر میرشکار در جمع خبرنگاران افزود: با پایان یافتن عملیات اجرایی تنها 2 پروژه مهم پتروشیمی و فولاد به همین میزان اشتغال در استان ایجاد می شود و شرکت گسترش صنایع بلوچ ایرانشهر نیز با توان بالا در حال بازسازی و نوسازی ماشین آلات است که با اشتغال قابل توجهی تا پایان امسال راه اندازی خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: ثبت نام واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات در سامانه بهین یاب در استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

میرشکار همچنین از فعال شدن بخش تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک، متوسط و طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصد واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی در سامانه بهین یاب از 28 خردادماه 96 برای ثبت نام تسهیلات خبر داد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت استفاده از همه بخش ها برای فعال سازی در عرصه تولید و نیز تاکید وزارتخانه، امسال مقرر شده علاوه بر واحدهای صنعتی، فعالان بخش معدن هم برای تأمین سرمایه در گردش و نقدینگی خود در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده و از این تسهیلات استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 25 هزار شغل در بخش صنعت و معدن سیستان و بلوچستان

وجود 25 هزار شغل در بخش صنعت و معدن سیستان و بلوچستان