مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1396 ساعت 15:062017-07-01دانش

نخستین جشنواره ملی بازیهای ویدئویی آموزشی برگزار شد


نخستین جشنواره ملی بازیهای ویدئویی آموزشی با عنوان «سرگرم آموز» با حمایت ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

- نخستین جشنواره ملی بازیهای ویدئویی آموزشی با عنوان سرگرم آموز با حمایت ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، نخستین جشنواره ملی بازیهای ویدئویی آموزشی با عنوان سرگرم آموز که با حمایت ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت ساز معاونت علمی و توسط هسته پژوهشی بازیهای رایانه ای آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، از هفته سوم خرداد ماه با برگزاری کارگاه های آموزشی، سخنرانیهای علمی، پنلهای تخصصی و نشستهای دانشجویی همراه بود.

در این برنامه های ترویجی، موضوعاتی همچون محاسبات عاطفی در طراحی بازیهای رایانه ای آموزشی، بررسی نقش فناوری واقعیت افزوده در آموزش و نقش بازیهای رایانه ای در درمان مشکلات روح و روان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

بازیهای آموزشی از جمله راهکارهایی هستند که استفاده از آنها برای فعال کردن متعلمان و ایجاد خلاقیت در آنها، یکی از مباحث اصلی و تخصصی حوزه آموزشی را تشکیل می دهد؛ بازی آموزشی یکی از موقعیتهای یاددهی یادگیری به شمار می رود که می تواند به عنوان رسانه ای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره ملی بازیهای ویدئویی آموزشی برگزار شد

نخستین جشنواره ملی بازیهای ویدئویی آموزشی برگزار شد