مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1396 ساعت 11:102017-07-03اقتصادي

ارائه ارزان ترین تعرفه مکالمه سیمکارت دائمی در ایران توسط ایرانسل


" ایرانسل با معرفی پیشنهادهای جدید سیمکارت دائمی (آی سیم) از ارزان ترین تعرفه سیمکارت دائمی در ایران رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، هزینه اشتراک و تعرفه مکالمه سیمکارت های دائمی ایرانسل که تا پیش از این 499 ریال در دقیقه بود، به 333 ریال در دقیقه به هر مقصدی در تمام خطوط اپراتورهای تلفن ثابت و همراه کشور کاهش یافت.

ایرانسل همچنین با کاهش 50 درصدی قیمت آی سیم، سیمکارت دائمی خود را با قیمت 60هزار تومان عرضه می کند که امکان پرداخت اقساطی این مبلغ نیز برای متقاضیان فراهم شده است.

به علاوه، ایرانسل برای مشترکان جدید سیمکارت های دائمی، تبدیل کنندگان سیمکارت اعتباری به دائمی و ترابردکنندگان سیمکارت دائمی به شبکه ایرانسل، یک ماه مکالمه رایگان درون شبکه و از ماه دوم، روزانه یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی بدون محدودیت در تعداد تماس با شماره گیری کد دستوری *4444*1# در نظر گرفته است.

همچنین مشترکان فوق از 20 گیگابایت اینترنت هدیه 30 روزه و از ماه دوم، تا 6 ماه، ماهانه از یک گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار 30 روز بهره مند می شوند.

ایرانسل پیشنهادهای یک ساعت مکالمه داخل شبکه رایگان روزانه، بسته های مکالمه 10 برابری، بسته های اینترنت *4444# و سایر بسته های مکالمه را نیز به تمامی مشترکان دائمی جدید و فعلی ارائه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه ارزان ترین تعرفه مکالمه سیمکارت دائمی در ایران توسط ایرانسل

ارائه ارزان ترین تعرفه مکالمه سیمکارت دائمی در ایران توسط ایرانسل