مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1396 ساعت 11:052017-07-06دانش

ولایتی: کاهش شهریه دانشگاه آزاد در مناطق محروم


در دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دکتر ولایتی بر حمایت از رویکردهای جدید و ارتقای جایگاه علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر روز چهارشنبه 13 تیرماه در مرکز تحقیقات استراتژیک با دکتر ولایتی رییس هیئت امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و درباره ضرورت ارتقای جایگاه علمی و فرهنگی، ثتبیت کدرشته ها، حمایت از رویکردها، تحولات و تغییرات مثبت در این دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار که فولادگر، فرهنگی، مفتح، ابطحی، سلیمی، داوود محمدی(تهران)، ساداتی نژاد، جمالی، شهریاری(تنگستان)، بدری، کبیری و کریمی (اراک) نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دکتر نوریان سرپرست و دکتر منادی معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، دکتر ولایتی ضمن تشکر از حمایت ها و نقطه نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده، مطالبی را ارائه کرد.

دکتر ولایتی گفت: با توجه به تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تمام قوت در جهت هر چه بهتر شدن وضعیت دانشگاه به ویژه در زمینه ارتقای علمی، توسعه فعالیت های فرهنگی، شفافیت مالی، ساماندهی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: کاهش شهریه دانشگاه آزاد در مناطق محروم

ولایتی: کاهش شهریه دانشگاه آزاد در مناطق محروم