موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1396 ساعت 12:342017-07-08فرهنگي

توسط انتشارات سروش حسن خجسته جامعه، موسیقی، رادیو را منتشر کرد


کتاب جامعه، موسیقی، رادیو به قلم حسن خجسته روانه بازار کتاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، چاپ نخست کتاب جامعه، موسیقی، رادیو تألیف حسن خجسته از سوی انتشارات سروش منتشر وارد بازار نشر شد.

موسیقی یکی از پرکاربردترین مواد در تولیدات رسانه ای است، اما همواره نگاه اهل رسانه به موسیقی با آنچه اهل موسیقی می پندارند تفاوت بارز دارد.

این تفاوت تا اندازه ای ناشی از ماهیت موسیقی است که هنوز در میان اهل نظر در مورد معنا داشتن یا فاقد معنا بودن آن اتفاقی حاصل نشده است و دامنه مباحث آن در صحنه انتخاب موسیقی برای برنامه سازی و پخش هم کشیده است.

گسترش مصرف موسیقی در عصر جدید با استفاده از فناوری های جدید و حضور رسانه های جمعی که بستر آماده ای برای تولید و مصرف موسیقی اند در زوایای حیات فردی و اجتماعی انسان موجب شده که موضوع کارکردهای موسیقی در حوزه اجتماعی نیز وارد مباحث علوم اجتماعی شود.

این کتاب از دو بخش تشکیل شده است؛ در بخش اول، ابتدا درباره اصل موسیقی بحث شده و سپس مختصری درباره فلسفه موسیقی و دیدگاه برخی فیلسوفان نوشته شده و بعد از اشاره به ایدئولوژی سیاسی در موسیقی، دیدگاه دین های مسیحیت و اسلام درباره موسیقی به اختصار بیان شده و آنگاه انواع مطالعات اجتماعی موسیقی و دیدگاه های برخی مردم شناسان و جامعه شناسان موسیقی و دیدگاه های جدید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط انتشارات سروش حسن خجسته جامعه، موسیقی، رادیو را منتشر کرد

توسط انتشارات سروش حسن خجسته جامعه، موسیقی، رادیو را منتشر کرد