مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1396 ساعت 14:552017-07-11دانش

امکان پذیرش دانشجوی خارجی توسط استادان ممتاز دانشگاه ها


وزیر علوم با تاکید بر اینکه استادان ممتاز دانشگاه ها اجازه پذیرش دانشجوی خارجی را دارند، گفت: براساس دستورالعمل جدیدی که اخیراً از سوی این وزارتخانه ابلاغ شد استادان ممتاز دانشگاه های کشور می توانند در مقطع دکتری دانشجوی خارجی جذب کنند که با اجرایی .

- وزیر علوم با تاکید بر اینکه استادان ممتاز دانشگاه ها اجازه پذیرش دانشجوی خارجی را دارند، گفت: براساس دستورالعمل جدیدی که اخیراً از سوی این وزارتخانه ابلاغ شد استادان ممتاز دانشگاه های کشور می توانند در مقطع دکتری دانشجوی خارجی جذب کنند که با اجرایی شدن آن شاهد افزایش میزان جذب دانشجوی خارجی در کشور خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد فرهادی در جمع روسای دانشگاه های عضو کارگروه ملی همکاری های علمی بین المللی گفت: برگزاری دوره های تحصیلی مشترک، پژوهش های مشترک و پذیرش دانشجوی خارجی در رتبه بندی دانشگاه ها در سطح بین الملل تاثیر زیادی دارد و برای رشد علمی کشور نیز ضروری است.

وی در ادامه تصریح کرد: تشکیل کارگروه های ملی همکاری های علمی بین المللی، انتخاب تعدادی از دانشگاه های بزرگ کشور به عنوان نقطه تماس و مرکز هماهنگی با دانشگاه های خارجی اقدام مثبتی است و به تسهیل دیپلماسی علمی کشور کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پذیرش دانشجوی خارجی توسط استادان ممتاز دانشگاه ها

امکان پذیرش دانشجوی خارجی توسط استادان ممتاز دانشگاه ها