موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1396 ساعت 14:552017-07-11سياسي

باغ کتاب نباید به سازمان فرهنگی هنری واگذار می شد


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باغ کتاب باید به معاونت اجتماعی شهرداری تهران واگذار می شد تا در خصوص آن پاسخگو باشد، افزود: - باغ کتاب نباید به سازمان فرهنگی و هنری واگذار می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین مختاباد در سیصدو پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری، گفت: باغ کتاب با چه مجوز و مصوبه ای به سازمان فرهنگی هنری واگذار شده است.

این مجموعه باید به معاونت اجتماعی شهرداری تهران واگذار می شد.

وی افزود: نامگذاری اتوبان نیایش به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی اقدام خوبی است که امیدواریم در صحن شورا نیز به تصویب برسد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مسائل مطرح شده مربوط به خط 7 متروی تهران، گفت: این شورای شهر دقت و انرژی خوبی برای مترو گذاشته و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران نیز موفقیت خوبی کسب کرده است.

بی تردید خط هفت متروی تهران معجزه ای بوده که ساخته شده است.

هم شهرداری و هم دولت گاهی نفع حکمت می کنند اما باید دولت مترو را فراموش نکند.

مختاباد ادامه داد: وقتی این خط ساخته شده است بی تردید به تدریج تکمیل می شود اما نکته مهم این است که این کار انجام شده و به عنوان افتخاری برای مهندسان ایرانی قلمداد می شود چرا که در این عمق از زمین توانسته ایم این خط را بسازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ کتاب نباید به سازمان فرهنگی هنری واگذار می شد

باغ کتاب نباید به سازمان فرهنگی هنری واگذار می شد