مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1396 ساعت 16:262017-07-11فرهنگي

فیلم مستند راوی جاده ابریشم آماده نمایش شد


فیلم مستند راوی جاده ابریشم به تهیه کنندگی و کارگردانی بابک مینایی پس از گذشت 15 ماه از مراحلِ تولید، آماده نمایش و شرکت در جشنواره ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، فیلم مستند راوی جاده ابریشم به تهیه کنندگی و کارگردانی بابک مینایی پس از گذشت 15 ماه از مراحلِ تولید، آماده نمایش و شرکت در جشنواره ها شد.

این مستند، پرتره ای 45 دقیقه ای از زندگی، آثار و احوالات استاد پرویز بهرام دوبلور و گوینده پیشکسوت رادیو است که پس از مراسم رونمایی از اثر و هم چنین تجلیل از استاد پرویز بهرام، از شبکه های سیما پخش خواهد شد.

تعدادی از عوامل فیلم مستند راوی جاده ابریشم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: بابک مینایی، برنامه ریز و هماهنگی: ساتیا آهدوخش، فیلمبردار: علیرضا اسد نژاد، تدوین و اصلاح رنگ و نور: محدثه گلچین عارفی، با حضور: بهروز رضوی، ایرج رضایی، غلامعلی افشاریه، مریم نشیبا، منوچهر والی زاده، شاهرخ نادری.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/K4S7E8 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم مستند راوی جاده ابریشم آماده نمایش شد

فیلم مستند راوی جاده ابریشم آماده نمایش شد