مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1396 ساعت 14:462017-07-12سياسي

خط هفت مترو تهران یکی از مدرنترین و مکانیزه ترین خطوط مترو است


رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشکلات بیان شده در خصوص خط هفت مترو تهران، چک لیست پیش از بهره برداری مترو بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، در پی تصمیم روز گذشته شورای شهر تهران در خصوص بازدید از خط 7 مترو به دلیل مشکلات بیان شده در صحن شورا، صبح امروز چهارشنبه اعضای شورای شهر متشکل از مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، محسن سرخو رییس کمیته حمل و نقل، رحمت اله حافظی رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری، غلامرضا انصاری عضو کمیسیون برنامه و بودجه، مجتبی شاکری رییس کمیته فرهنگی شورای شهر و عبدالحسین مختاباد رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران به همراه مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار، ناصر امانی معاون پارلمانی شهردار و تمامی مسئولین، مشاوران و پیمانکاران مترو از این خط بازدید کردند.

چمران با اشاره به سلسله بازدید های انجام شده در زمان ساخت خط هفت مترو گفت: خط هفت مترو تهران یکی از مدرنترین و مکانیزه ترین خطوط مترو است و می توان آن را پیشرفته تر از سایر خطوط به حساب آورد که البته با پیشرفت تکنولوژی باید هم این پیشرفت وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 9 ایستگاه دیگر در این خط افتتاح نشده است ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر این ایستگاه ها راه اندازی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط هفت مترو تهران یکی از مدرنترین و مکانیزه ترین خطوط مترو است

خط هفت مترو تهران یکی از مدرنترین و مکانیزه ترین خطوط مترو است