مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1396 ساعت 09:462017-07-15دانش

همه راه های تخفیف شهریه در دانشگاه آزاد


اگر از تخفیف های خاص برخی از واحد ها بگذریم، طبق آن چیزی که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده، نزدیک به 12 مورد است که هر دانشجو می تواند از تخفیف های شهریه ای استفاده کند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تهیه کردن شهریه دانشگاه یکی از مسائل مهمی است که هر خانواده ای را در طول تحصیل فرزندشان با مشکلاتی همراه می کند، البته دانشجویانی هستند که بدون کمک مالی والدین و با کار پاره وقت به هر شکلی شده، هزینه های دانشگاه را پرداخت می کنند.

اما پرداخت شهریه دانشگاه ها که نزدیک به 85درصد دانشجویان کل کشور را در بر می گیرد یکی از مسائلی است که هر دانشجویی را به فکر فرو می برد که آیا راهی برای تخفیف شهریه ای وجود دارد؟ البته در این میان مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی طی هفته های اخیر اظهارات و اخبار خوشحال کننده ای در این رابطه مطرح کرده اند؛ علی اکبر ولایتی رییس هیات امنای این دانشگاه 20 تیرماه در گردهمایی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد هزینه های جاری و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از محل شهریه دانشجویان تامین می شود که این هزینه ها را خانواده ها به سختی پرداخت می کنند، گفت: از مهر امسال شهریه های دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه راه های تخفیف شهریه در دانشگاه آزاد

همه راه های تخفیف شهریه در دانشگاه آزاد