مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1396 ساعت 23:012017-07-19بين الملل

تأکید ترکمن های عراق بر مخالفت با همه پرسی استقلال کردستان


هیأت هماهنگ کننده ترکمن های عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که برای جلب حمایت ایران و ترکیه از مواضع خود در ارتباط با همه پرسی منطقه کردستان به این دو کشور سفر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، هیأت هماهنگ کننده ترکمن های عراق بر مخالفت خود با اجرای همه پرسی استقلال منطقه کردستان عراق تأکید کرد.

به نوشته خبرگزاری الغدیر، این هیأت چهارشنبه (امروز) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که اعضای این هیأت در پنجمین نشست خود با حضور نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد، در مورد مسائل مهم و راهبردی مرتبط با ترکمن ها رایزنی و گفت وگو کرده اند.

در این بیانیه آمده است: اعضای هیأت هماهنگ کننده ترکمن های عراق تصمیم گرفته اند با طرف ها، گروه ها، سازمان ها و کشورهای حامی آرمان ها و اهداف خود از جمله ترکیه و ایران، سازمان ملل متحد و ایالات متحده آمریکا دیدار کرده و نشست ها و دیدارهای خود با مسئولان و احزاب سیاسی عراق را گسترش داده تا از مواضع و اهداف ترکمن ها حمایت کنند.

این هیأت تأکید کرده برای جلب حمایت از موضع ترکمن های عراق در مخالفت با برگزاری همه پرسی استقلال کردستان عراق، به کشورهای همسایه سفر خواهد کرد و با سفارت تعدادی از کشورها در بغداد دیدارهایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ترکمن های عراق بر مخالفت با همه پرسی استقلال کردستان

تأکید ترکمن های عراق بر مخالفت با همه پرسی استقلال کردستان