مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 14:552017-07-26سياسي

چرا اصولگرایان از «قالیباف» با آن کارنامه حمایت کردند؟


یک فعال سیاسی اصولگرا با تأکید بر اینکه اصولگرا ها در جریان انتخابات بر اساس نتیجه جمع بندی ها پیش رفتند، تأکید کرد: آقای قالیباف یا شخصاً به این نتیجه رسیده بود که باید میدان را به همراه واگذار کند یا اینکه جمعی از اصولگرایان چنین تشخیص داده بودند به هر شکل تا پایان کار باقی نماند و اینکه گفته شود اصولگرایان حمایت صددرصدی کردند، درست نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محمدباقر قالیباف، کاندید ریاست جمهوری دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اوایل هفته در نامه ای خطاب به اصولگرایان صراحتاً اعلام کرد که این طیف سیاسی نیاز به اصلاحات دارد و باید به سمت نو اصولگرایی پیش رود.

این اظهارنظر جدید از سوی کاندیدا همیشه بازنده اصولگرایان با واکنش های فراوانی روبرو شد و نشان داد که اخبار مربوطه به مسائلی مانند املاک نجومی، مشکلات و تخلفات مالی که پیش از انتخابات منتشر شد، بیراه نبوده است.

سید مصطفی میرسلیم یکی دیگر از کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در گفت وگویی مطرح کرده است که درصورتی که انتخابات به دور دوم کشیده می شد، تخلفات مالی قالیباف را علنی می کردم.

از من خواسته شده بود در رابطه با این موضوع بحثی به میان نکشم محمدحسن آصفری نیز در گفت وگویی با رویداد 24 بیان کرده است که ریخت وپاش های قالیباف باروح اصولگرایی جور درنمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اصولگرایان از «قالیباف» با آن کارنامه حمایت کردند؟

چرا اصولگرایان از «قالیباف» با آن کارنامه حمایت کردند؟