مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 16:252017-07-27سياسي

بیانیه پژوهشکده مطالعات راهبردی فلسطین به مناسبت حمایت از مسجدالاقصی و حوادث اخیر


صهیونیستها بار دیگر نیت پلیدشان در تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی را به مرحله اجرا گذاشتند و به بهانه انجام عملیات استشهادی در بیت المقدس دست به بازرسی بدنی همه نمازگزاران فلسطینی و نصب گیت های فلزی در ورودی مسجد القصی زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشکده مطالعات راهبردی فلسطین به مناسبت حمایت از مسجدالاقصی و حوادث اخیر آورده است: "بی تردید این اقدام نه به خودی خود که به دلیل تلاش برای اسلام زدایی از مسجد الاقصی و حذف تدریجی نمادهای اسلامی و جلوگیری از ورود همیشگی مسلمانان به این قبله اول مسلمانان اهمیت دارد.

اقدامی که بارها از طرق گوناگون مانند حفر تونل در زیر مسجد الاقصی و سعی در نابود کردن نمادهای اسلامی در این مکان مقدس پیگیری شده است.

غافل از آنکه ملت فلسطین و عموم مردم آزادی خواه جهان اسلام بیدارتر از آنند که با این اقدامات بهراسند و پا پس بکشند.

جوانان فلسطینی با اعتراضات شدید خود و با برگزاری نماز خارج از مسجد الاقصی نشان دادند که با این اقدامات مذبوحانه عقب نشینی نمی کنند و تن به خواسته های پلید صهیونیست ها نمی دهند.

آنان حاضرند در این راه خون خود را بدهند و از جان خویش بگذرند و در نهایت هم شاهد آن بودیم که این صهیونیست ها بودند که ناچار به عقب نشینی شدند تا از خشم بی امان امت اسلامی و در نوک پیکان، آن ملت فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه پژوهشکده مطالعات راهبردی فلسطین به مناسبت حمایت از مسجدالاقصی و حوادث اخیر

بیانیه پژوهشکده مطالعات راهبردی فلسطین به مناسبت حمایت از مسجدالاقصی و حوادث اخیر