مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1396 ساعت 17:252017-07-28سياسي

بهنام صفوی به ایران بازگشت


مدیر برنامه های بهنام صفوی با اعلام خبر بازگشت این خواننده از آلمان به ایران و تشریح تازه ترین مراحل درمان این خواننده از انتشار تک آهنگ جدید وی با عنوان حواست نیست سخن گفت.

رضا فوادیان مدیر برنامه های بهنام صفوی خواننده پاپ در گفتگو با مهر توضیح داد: بهنام صفوی بعد از انجام عمل جراحی موفقیت آمیزی که در شهر هانوفر آلمان تحت نظارت پرفسور سمیعی داشت بعد از حضوری 25 روزه در این کشور و انجام مراحل درمانی روز سه شنبه سوم مرداد ماه به کشورمان بازگشت تا بعد از انجام آزمایش هایی نظیر خون و رادیوتراپی نسبت به تکمیل روند درمان خود اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: این خواننده جوان هم اکنون در مرحله استراحت بعد از عمل جراحی قرار دارد اما برنامه ریزی ها به گونه ای است که بعد از انجام آزمایش های لازم، مراحل جدید شیمی درمانی آغاز شود تا به امید خدا و دعای طرفداران دوباره شاهد حضورش در اجراهای زنده باشیم.

خوشبختانه عمل اخیر این هنرمند با توجه به حضور پرفسور سمیعی در راس کادر پزشکی عمل بسیار بهتری نسبت به جراحی دو سال گذشته بود به طوری که توده کاملا از قسمت سر پاکسازی شده و ما منتظریم تا با انجام این جراحی موفقیت آمیز شاهد بازگشت قدرتمندانه وی روی صحنه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهنام صفوی به ایران بازگشت

بهنام صفوی به ایران بازگشت