مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1396 ساعت 10:202017-08-01دانش

تشکیل ستاد هماهنگی و هم افزایی دو دانشگاه علمی کاربردی و فنی وحرفه ای


وزیر علوم از تشکیل ستاد هماهنگی و هم افزایی بین دو دانشگاه علمی کاربردی و فنی وحرفه ای خبر داد و گفت : این ستاد به منظور هماهنگی آموزش های مهارتی در دو دانشگاه علمی کاربردی و فنی وحرفه ای  تشکیل شده است، - بنابر این ادغام این دو دانشگاه به هیچ عنوان شدنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمد فرهادی امروز در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه توانمندی های دانشگاه جامع علمی کاربردی که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های مهارتی و کاربردی وزارت علوم است که بر حسب نیاز در رشته های مختلف صنعتی، خدماتی، هنری، کشاورزی و غیره آموزش هایی را ارائه می دهد، به طوری که اکثر این رشته ها کاربردی هستند و فارغ التحصیلان مراکز این دانشگاه در نهایت دانشجویانی مهارتی تربیت می شوند و در بسیاری از مواقع پژوهش های آنها به تولید محصول می انجامد.

وی در ادامه بر ضرورت تقویت رشته های علمی کاربردی تاکید کرد و گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه اقتصاد دانش بنیان و سایر برنامه کلان کشوری باید رشته های مهارتی در آینده تقویت شده و مورد توجه قرار بگیرند.

بنابر این لازم است دانشگاه علمی کاربردی را که یک دانشگاه مهارتی است، بیش از بیش مورد حمایت قرار دهیم و برای تبدیل دستاوردهای مراکز علمی کاربردی به محصول شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد هماهنگی و هم افزایی دو دانشگاه علمی کاربردی و فنی وحرفه ای

تشکیل ستاد هماهنگی و هم افزایی دو دانشگاه علمی کاربردی و فنی وحرفه ای