مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1396 ساعت 05:012017-08-02بين الملل

یادداشت/ سعدالله زارعی شرح یک پیروزی بزرگ یک جدایی و یک دیدار تلخ


ملاقات صدر با بن سلمان که با انتقاد شدید مردم عراق و از جمله بسیاری از اعضای گروه صدر مواجه گردیده است بیش از آنکه نشان دهنده یک انحراف در جامعه شیعه عراق باشد، - نشان دهنده تمرکز تلاش ها برای ضربه زدن به موقعیت شیعیان و استقلال عراق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه کیهان در سرمقاله شماره امروز خود به قلم سعدالله زارعی نوشت: پذیرش حضور ارتش سوریه در منطقه شرقی تنف در واقع پایان رسمی مهم ترین طرح امنیتی آمریکا در سوریه و عراق به حساب می آید.

اینکه آمریکا محدودیت حضور را به ارتش سوریه محدود کرده است نه برای این است که کماکان از نظر ارتش آمریکا نیروهای جبهه مقاومت و به عبارتی متحدین منطقه ای دولت سوریه نمی توانند در حد فاصل مرز شرقی تا حدود 50 کیلومتری داخل سوریه حضور پیدا کنند کما اینکه تاکنون هم این نیروها در این منطقه به ظاهر ممنوعه حضور داشته و دست به عملیات هم زده اند.

در واقع آمریکا برای آبروداری می گوید فقط به ارتش سوریه اجازه حضور در این مناطق را می دهد و این در حالی است که پیش از این جبهه مقاومت از طریق فرماندهی ارتش روسیه در سوریه به سرفرماندهی نیروهای آمریکا در منطقه اعلام کرده بود که هیچ قانون و دلیلی وجود ندارد که مانع حضور نیروهای سوریه در مناطق مرزی متعلق به خود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سعدالله زارعی شرح یک پیروزی بزرگ یک جدایی و یک دیدار تلخ

یادداشت/ سعدالله زارعی شرح یک پیروزی بزرگ یک جدایی و یک دیدار تلخ