مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1396 ساعت 14:552017-08-05پزشكي

پذیرش مدارک تحصیلی 5 دانشگاه گرجستان در ایران


وزیر علوم ضمن اعلام پذیرش مدارک تحصیلی 5 دانشگاه گرجستان در ایران گفت: مقدمات ارزیابی و پذیرش مدارک تحصیلی دانشگاه پزشکی تفلیس نیز در وزارت بهداشت، - درمان و آموزش پزشکی در حال بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهادی در دیدار با الکساندر جه جه لاوا معاون نخست وزیر و وزیر آموزش علوم گرجستان، با اشاره به سفر یک ماه گذشته خود به گرجستان و دیدار با مسئولان گرجی و مراکز آموزش عالی این کشور گفت: دو ملت ایران و گرجستان قرابت و نزدیکی زیادی باهم دارند و این موضوع زمینه گسترش همکاری های علمی بین دو کشور را فراهم می کند.

وی با اشاره به تحصیل بیش از 4 میلیون دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور گفت: ایران در منطقه و خاورمیانه از لحاظ علم و فناوری در جایگاه بالایی است و بسیاری از کشورهای جهان به دنبال همکاری علم و فناوری با جمهوری اسلامی ایران هستند و ایران نیز علاقمند به گسترش همکاری های علمی بین المللی بویژه با کشورهای همسایه و نزدیک است.

دکتر فرهادی ضمن تاکید بر تقویت همکاری های علمی و فناوری ایران و گرجستان گفت: دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان مسئول هماهنگی همکاری های علمی و فناوری دانشگاههای ایران با دانشگاهها و مراکز آموزش عالی گرجستان انتخاب شده است و دانشگاههای ارومیه، تبریز و علوم پزشکی تبریز نیز همکاری های علمی گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش مدارک تحصیلی 5 دانشگاه گرجستان در ایران

پذیرش مدارک تحصیلی 5 دانشگاه گرجستان در ایران