مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1396 ساعت 10:012017-08-07دانش

آنچه داوطلبان دانشگاه های دولتی و آزاد باید درباره انتخاب رشته بدانند


مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری برای حضور در دانشگاه های دولتی و آزاد از روز نوزدهم مردادماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، نتایج اولیه کنکور سراسری سال 96 روز گذشته از طریق سازمان سنجش اعلام شد.

انتخاب رشته داوطلبان مجاز نیز از روز نوزدهم مردادماه آغاز می شود بنابراین آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی در آزمون سراسری شده اند، می توانند برای حضور در دانشگاه های دولتی ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره 2) آزمون سراسری سال 1396 را دریافت کرده و مراحل انتخاب رشته را از طریق سایت سازمان سنجش انجام دهند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره 2) هر یک از گروه های آزمایشی مربوط بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است.

دفترچه راهنما علاوه بر اینکه از طریق سایت این سازمان قابل دریافت است از ساعت 8 صبح امروز در تمام باجه های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می شود، لذا داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی شده اند، می توانند با مراجعه به باجه های روزنامه فروشی شهرستان محل اقامت خود و با پرداخت مبلغ 10 هزار ریال بابت هر دفترچه به عنوان کارمزد توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته، در زمان مقرر نسبت به دریافت آن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه داوطلبان دانشگاه های دولتی و آزاد باید درباره انتخاب رشته بدانند

آنچه داوطلبان دانشگاه های دولتی و آزاد باید درباره انتخاب رشته بدانند