مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1396 ساعت 09:212017-08-08ورزشي

آقای لژیونر از صبرا و شتیلا و علیرضا و آرمیتا چه می دانی؟


اینکه برخی می گویند این دو بازیکن تعهد حرفه ای داشته اند و نهایتا در این مسابقه حاضر شده اند، قابل قبول نیست چرا که مسابقه در مقابل تیم کشوری که سرزمینی چون فلسطین را غصب کرده و دولتی غیر مشروع دارد و دست به کودک کشی می زند، - نمی تواند با دلایل تعهد حرفه ای توجیه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، اقدام مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دو بازیکن ایرانی باشگاه فوتبال پانیونیوس یونان در شرکت در مسابقه با تیمی از رژیم اشغالگر قدس، با موجی از واکنش های اعتراض آمیز در میان اقشار مختلف مردم روبه رو شده است.

اقدام تاسف آور همان پنجشنبه شب که خبر حضور این دوبازیکن ایرانی در زمین بازی ای که یکطرف آن نمایندگان رژیم صهیونیستی قرار داشتند، مخابره شد، فعالان ایرانی فضای مجازی به تقبیح اقدام این دو فوتبالیست پرداختند و تنها گوشه ای از جنایت های رژیم صهیونیستی از کودک کشی تا غصب اموال مسلمانان فلسطینی را به این دو فوتبالیست متذکر شدند.

فعالان فضای مجازی حتی از ورزشکاران اروپایی و غیرمسلمانی نظیر کریستیانو رونالدو و جی جی بوفون مثال آوردند که رفتاری متفاوت از آنچه این دو انجام دادند داشتند.

انتشار تصاویری از فرزندان شهدای هسته ای همچون علیرضا احمدی روشن و آرمیتا رضایی نژاد اقدام دیگری بود که فعالان فضای مجازی در تقبیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای لژیونر از صبرا و شتیلا و علیرضا و آرمیتا چه می دانی؟

آقای لژیونر از صبرا و شتیلا و علیرضا و آرمیتا چه می دانی؟