مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1396 ساعت 11:352017-08-08سياسي

بررسی چالش های علمی کشور


 رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی با اشاره به چالش های موجود در حوزه های کشور گفت: یکی از مهم ترین چالش ها خرید تجهیزات بیش از حد دانشگاهی است که برای کابرد آن برنامه ای تعیین نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمد جواد لاریجانی امروز در اجلاس سراسری رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشگاه ها و پارکهای علم و فناوری سراسر کشور با اشاره به لزوم توجه به مراکز تحقیقاتی و مشکلات موجود اظهار کرد: دکتر فرهادی وزیر علوم در دوره مسؤولیتشان نقش مهمی در پیشبرد آموزش عالی داشته و توانسته است چالش های موجود را با حکمت و خویشتنداری و بدور از جنجال رفع کند.

وی با اشاره به اینکه اداره دانشگاه کار پیچیده ای است، ادامه داد: این مهم با بکار بردن حکمت و توکل به خدا به سرانجام می رسد و امیدواریم دکتر خاکی صدیق که امروز و یا چند روز دیگر به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی می شود، بتواند با رای خوبی از مجلس شورای اسلامی به وزارت برسد.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تاسیس مراکز علمی در 250 سال گذشته باعث شده است نقش آنها مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در صد سال گذشته تحقیقات عظیم و جهش های بزرگ علمی از مراکز علمی نشات گرفته است، به طوری که این مساله باعث پیشبرد علم در کشوری مانند هند شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش های علمی کشور

بررسی چالش های علمی کشور