مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1396 ساعت 17:402017-08-10اقتصادي

ظرفیت اردوگاه های نگهداری معتادان افزایش می یابد


استاندار کرمانشاه از شناسایی مکان های جدید به منظور افزایش ظرفیت ‍پذیرش و استانداردسازی اردوگاه های نگهداری معتادان متجاهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله رازانی در نشست شورای هماهنگی مواد مخدر استان اظهار کرد: طرح جمع آوری معتادین متجاهر در قالب برنامه ای که وزارت کشور ابلاغ کرده از اسفند سال قبل در کرمانشاه آغاز شده و تاکنون بیش از هزار نفر از افراد سرگردان در گوشه خیابان ها، جمع آوری شده و هم اکنون در اردوگاه های استان نگهداری می شوند.

این مقام عالی استان تصریح کرد: خوشبختانه گردآوری این افراد سبب کاهش قابل توجه جرایم و بزهکاری ها در سطح استان شده و امروز شاهد وضعیت بهتری هستیم.

وی بررسی دقیق وضعیت اردوگاه ها و رسیدگی به مشکلات این مجموعه ها را یکی از دستورکارهای اصلی این نشست دانست و گفت: یکی از راه حل های بهبود خدمات ارایه شده، افزودن اردوگاه های جدید است.

رازانی افزود: در همین راستا دو مکان مناسب در استان شناسایی شده که پس از بررسی میدانی و کارشناسی، یکی از این اماکن به سرعت تجهیز شده و به ظرفیت های قبلی افزوده خواهد شد.

رازانی گفت: این ظرفیت های جدید اردوگاهی امکان مناسبی را فراهم می کند تا کارهای درمانی افراد مبتلا به اعتیاد و بازگشت آن ها به جامعه در شرایط بهتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اردوگاه های نگهداری معتادان افزایش می یابد

ظرفیت اردوگاه های نگهداری معتادان افزایش می یابد