مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 08:102017-08-12اقتصادي

معاون وزیرنفت: بنزین های وارداتی استاندارد است


معاون وزیر نفت با بیان اینکه میزان تولید بنزین یورو 4 به روزانه 27 میلیون لیتر رسیده است، گفت: همه محموله های بنزین وارداتی کشور، استاندارد است و در صورت غیراستاندارد بودن، - از گمرک ترخیص نشده و اجازه ورود به کشور داده نمی شود.

عباس کاظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره ادعای عرضه بنزین غیراستاندارد وارداتی در برخی شهرها، بیان داشت: در هشت کلانشهر کشور، بنزین یورو 4 و پاک عرضه می شود که البته در برخی شهرها مانند شیراز و مشهد، بخشی از نیاز سوخت با بنزین یورو 4 و بخشی نیز توسط بنزین معمولی تامین می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی افزود: البته بنزین معمولی که توزیع می شود، غیراستاندارد نیست و از همه استانداردهای لازم برخوردار است.

وی درباره میزان تولید بنزین کشور، گفت: اکنون میانگین تولید روزانه بنزین کشور به 67 میلیون لیتر رسیده که 27 میلیون لیتر آن بنزین یورو4 است.

کاظمی افزود: میانگین مصرف روزانه بنزین در سال جاری 79 میلیون لیتر بوده ، اما در روزهای اخیر به علت سفرهای تابستانی به 84 میلیون لیتر افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، چندی پییش، برخی رسانه های منتقد دولت ادعای توزیع بنزین وارداتی غیراستاندارد را در یک کلانشهر مطرح کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیرنفت: بنزین های وارداتی استاندارد است

معاون وزیرنفت: بنزین های وارداتی استاندارد است