مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 12:252017-08-13سياسي

وزیر علوم آینده مناسبات سیاسی و اجتماعی جامعه را بداند


وزیر علوم آینده نباید سیاسی باشد ولی سیاست و مناسبات سیاسی و اجتماعی جامعه را بداند و تجربه مدیریت صف و ستاد داشته باشد.

- رییس دانشگاه بیرجند گفت: وزیر علوم آینده نباید سیاسی باشد ولی سیاست و مناسبات سیاسی و اجتماعی جامعه را بداند و تجربه مدیریت صف و ستاد داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، خلیل خلیلی صبح امروز (22 مرداد ماه) در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که چرا از میان تمام وزارتخانه ها فقط وزیر علوم تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی نشد در حالی که قرار بود دکتر خاکی صدیق معرفی شود؛ تصریح کرد: این سئوال همه دانشگاهیان اعم از اساتید، کارمندان و دانشجویان است و البته پرسش ذهن بسیاری از شهروندان، که قرار بود گزینه وزارت علوم نیز به همراه سایر اعضای کابینه روز سه شنبه گذشته به مجلس معرفی شود ولی به هر حال این اتفاق به هر دلیلی تاکنون نیفتاده است.

خلیلی در پاسخ به این پرسش که در دولت قبل نیز شاهد چندین نوبت تغییر فرد معرفی شده برای حضور در رأس وزارت علوم بودیم، لذا تأخیر در معرفی مسئول این وزارتخانه مهم چه مشکلاتی برای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ایجاد می کند؟ گفت: در کابینه قبل ابتدا دکتر توفیقی، سرپرستی وزارت علوم را برای مدتی بر عهده داشت و سپس دکتر فرجی دانا برای مدت کوتاه حدود یک سال وزارت را بر عهده گرفت و پس از سرپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم آینده مناسبات سیاسی و اجتماعی جامعه را بداند

وزیر علوم آینده مناسبات سیاسی و اجتماعی جامعه را بداند