مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1396 ساعت 11:502017-08-15سياسي

جهاد دانشگاهی در تحقق اهداف نیرو دریایی مشارکت داشته باشد


معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش ایران گفت: جهاددانشگاهی در تحقق اهداف نیرو دریایی موثر بوده و می تواند در این زمینه مشارکت داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار دوم شهرام ایرانی در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی استان کردستان اظهار کرد: در راستای همکاری همه جانبه و شناسایی ظرفیت های جهاددانشگاهی، استان کردستان دومین استانی است که مورد بازدید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تحقق ماموریت های مقام معظم رهبری در بحث فرهنگ سازی و شناساندن دریا و پتانسیل های آن از راهبردهای اصلی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در این راستا از سال 86 به دانشگاه ها ورود پیدا کرده و براساس تفاهم نامه ای که با دانشگاه ها در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی منعقد کرده ایم، هر دو طرف از توانایی ها و پتانسیل های موجود بهره مند شده اند.

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با توجه به پتاسیل های بالا و محوریت جهاددانشگاهی در دانشگاه ها، این نهاد انقلابی می تواند در تمامی زمینه ها ما را در راستای رسیدن به اهداف خود یاری کند.

ایرانی عنوان کرد: نیرو دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون به عنوان متولی آموزش در سطح کشور در حوزه دریا، توانسته گام های مهمی بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در تحقق اهداف نیرو دریایی مشارکت داشته باشد

جهاد دانشگاهی در تحقق اهداف نیرو دریایی مشارکت داشته باشد