مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 11:052017-08-16سياسي

مکانیزم ارتقاء سطح سرمایه گذاری مردمی مشخص نیست


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عدم ارائه شاخص های کمی در برنامه های وزیر پیشنهادی اقتصاد انتقاد کرد و گفت: آقای کرباسیان باید توضیح دهد که با چه مکانیزمی می خواهند سطح سرمایه گذاری مردمی را ارتقاء دهند.

- ولی ملکی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 25 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در مخالف با مسعود کرباسیان وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی گفت: صحبت کردن به عنوان مخالف به منزله عدم توانایی کاندیدای وزارت نیست بلکه منظور بنده نقد منصفانه است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه نقد منصفانه و عالمانه را می پذیرند به دلیل اینکه به ارتقاء عملکرد منجر می شود.

خدا را شاهد می گیریم که از روی حب و بغض نظر نمی دهم و منظورم تهدید، تخریب و باج گیری نیست، از شانس خوب یا بد شما است که اسم بنده به عنوان مخالف اعلام شده است.

وی افزود: پروفسور حسابی اظهار داشتند عبارت "ولش کن" پدر مملکت را درآورده است به دلیل اینکه این عبارت در فرهنگ لغت هیچ کشوری نیز وجود ندارد، متأسفانه گاها به دلیل دوستی با یک شخص در زمینه بررسی کارها این موضوع عنوان می شود که بررسی این بخش را ولش کن.

ملکی با بیان اینکه کرباسیان فردی اخلاق مدار است، ادامه داد: با مطالعه برنامه آقای کرباسیان جز نظریه پردازی، خبری از برنامه های کمی وجود ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکانیزم ارتقاء سطح سرمایه گذاری مردمی مشخص نیست

مکانیزم ارتقاء سطح سرمایه گذاری مردمی مشخص نیست