مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 19:052017-08-17سياسي

ولایتی:همه برنامه‏ های دولت جمهوری اسلامی،در خط قدرت ‏بخشیدن به ایران اسلامی است


رییس مرکزتحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام خود نوشت:ایران امنیت و اقتدار را مدیون آزادگان، شهداء، مدافعان حرم، جانبازان و همه ایثارگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی با انتشار تصویری از آزادگان سرافراز ایران اسلامی ، روز 26 مرداد ماه را گرامی داشت و نوشت : بیست و ششم مردادماه یادآور روزی بزرگ و مظهر و نماد ورود اسطوره های استقامت و پایداری ،آزادگان سرافراز است که در سال 1396 از چنگال رژیم بعث عراق و صدام حسین آزاد و با افتخار به ایران اسلامی بازگشتند.

وی در بخش دیگری از این مطلب افزود : این پیروزی و بازگشت عزتمندانه آزادگان سرافراز در قالب مذاکرات فشرده و بسیار پیچیده برای پایان دادن به جنگ ایران وعراق که با حمایت بسیاری از کشورهای غربی و عربی بر علیه کشورمان تحمیل شد، با صدور قطعنامه 598 به پایان رسید و یکی از مهمترین محورهای ان که جمهوری اسلامی ایران تا پایان دنبال نمود، همانا مشخص شدن و اعلام متجاوز بود که توسط سازمان ملل متحد انجام شد.

ولایتی تصریح کرد: این عزیزان سرافراز با بوسه های خود بر خاک ایران – اسلامی ، اشک شوق و پایمردی و استقامت چندین ساله، یادگار ماندگاری از خود در تاریخ این مرز و بوم بر جای گذاشتند و ملت بزرگ ایران امنیت، اقتدار، آرامش و ثبات خود را مدیون این عزیزان، شهداء، مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی:همه برنامه‏ های دولت جمهوری اسلامی،در خط قدرت ‏بخشیدن به ایران اسلامی است

ولایتی:همه برنامه‏ های دولت جمهوری اسلامی،در خط قدرت ‏بخشیدن به ایران اسلامی است