مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 11:202017-08-19سياسي

میرزایی نکو: جناب صالحی، موضع سیاسی شما باید شفاف باشد


نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: جناب صالحی، موضع سیاسی شما باید شفاف باشد، خط فکری شما اگر معلوم نباشد، آش همان آشُ و کاسه می شود مسلخ اصلاح طلبان و روشن فکران به دست تعصب، - تحجر و دلواپسی و به قول جانباز اصلاحات رای ما هم می شود قدرت به مثابه کالا .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم میزایی نکو در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: خالد حسینی در فیلم بادبادک باز گفته بود ناراحت شدن از یک حقیقت بهتر از تسکین یافتن با یک دروغ است قطعا آمده ام با تمام توان به سوگندم عمل کنم و مخالفت کنم.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود: جناب جنتی که رفت، داشتیم عادت می کردیم به هوای تازه سیدرضا صالحی امیری، با همه توانمندی و انرژی، تغییری حاصل آمد و ورقی رقم خود، شد سیدعباس صالح شریعتی معروف به صالحی، از پژوهشگاه فلسفه حوزه علمیه، مردی از مشهد مقدس، شهر کنسرت ممنوع.

به عنوان دانش آموخته دانشکده هنرهای زیبا چشم دوخته ام که کی می شود فرهنگ و هنر و این مرز و بوم برسد به دست اهالی همین حوالی.

این روزها به جای آرامش و آسایش، به جای بیمه و حمایت صنفی و نان و شعر و دغدغه هایشان فقط و فقط قبری در قطعه هنرمندان است، وزارت و صدارت پیشکش.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزایی نکو: جناب صالحی، موضع سیاسی شما باید شفاف باشد

میرزایی نکو: جناب صالحی، موضع سیاسی شما باید شفاف باشد