مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 07:402017-08-22سياسي

رایزنی با 6 سازمان و وزارتخانه برای اجرای طرح پیمایش سبک زندگی ایرانیان


مجری طرح پیمایش ملی سبک زندگی ایرانیان گفت: به منظور استفاده هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی از نتایج حاصل از این طرح، تا کنون با 6 سازمان و وزارتخانه مذاکراتی انجام شده و برای همکاری به توافق رسیده ایم.

- دکتر فروزنده جعفرزاده پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه موضوع سبک زندگی یکی از مسائل بسیار مهم و حائز اهمیت در جامعه امروز ایران است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان رابط بین دستگاه های اجرایی و نهادهای علمی موضوع سبک زندگی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتخاب این موضوع بر اساس سابقه طولانی مطالعاتی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی از یک سو و محمل های قانونی مرتبط بوده است.

مدیر گروه جوانان و مناسبات نسلی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی همچون سند چشم انداز 1404، قانون برنامه ششم، قانون احکام دائمی برنامه ششم، سیاستهای اقتصاد مقاومتی بر مسئله سبک زندگی ایرانی اسلامی، افزود: به منظور نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی ابتدا لازم است وضعیت موجود سبک زندگی در کشور را احصا کرده و ابعاد آن را شناسایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی با 6 سازمان و وزارتخانه برای اجرای طرح پیمایش سبک زندگی ایرانیان

رایزنی با 6 سازمان و وزارتخانه برای اجرای طرح پیمایش سبک زندگی ایرانیان